Přehled autorizovaných servisů

1. 3. 2017

Reklamace a servis v autorizovaném servisu

Zákazník má právo reklamovat zakoupený výrobek nejen prostřednictvím jeho prodejce, ale také osobně v autorizovaném servisu dané značky. Výhodou reklamace nebo opravy v autorizovaném servisním středisku je především úspora času v podobě krátkých dodacích lhůt a oprav na počkání i úspora nákladů na dopravu v případě, že reklamace nebyla uznána. Zákazník také vyřizuje veškerou komunikaci přímo se servisem, který reklamaci posuzuje, nikoli s prostředníky. Svoz navíc převážná většina autorizovaných servisů zajišťuje zdarma, nebo opraví výrobek u Vás doma. Reklamovat touto cestou proto doporučujeme zejména v případě, že požadujete co nejrychlejší vyřízení reklamace nebo v případě reklamace objemnějších či hůře manupulovatelných výrobků.

Co všechno budete potřebovat?

Pokud se rozhodnete touto cestou reklamovat zakoupený výrobek, vezměte si s sebou daňový doklad (fakturu), který je zároveň záručním listem. Některé servisy požadují i předložení originálního záručního listu, potvrzeného prodejcem. Jestliže záruční list ještě nemáte potvrzený, zašlete nám jej s kopií faktury na kontaktní adresu (ELEKTRO EURO plus, ul. 28. října 887, Jeseník 790 01) a my ho obratem odešleme potvrzený zpět. 

Pozor na šedý dovoz!

V případě šedých dovozu, tedy výrobků určených pro jiný než Český trh, však možnost reklamovat výrobek v autorizovaném servise neplatí. Takový výrobek může zákazník reklamovat pouze prostřednictví jeho prodejce, který se s reklamací obrátí na autorizovaný servis v příslušné zemi určení. Vy však v našem elektronickém obchodu nalezenete poze výrobky, které jsou určeny pro tuzemskou distribuci, a proto z případné komplikace nemusíte mít obavu.